Brand in meterkast van woning in Leiden

LEIDEN – Op donderdagavond is er brand uitgebroken in een woning aan de Rooseveltstraat in Leiden. Het bleek te gaan om de meterkast.

Er was door de brand rook in de woning ontstaan. Het was overigens de buurman die het voorval ontdekte. De brandweer had de situatie snel onder controle. Eén persoon moest gecontroleerd worden door ambulancepersoneel, maar vervoer naar het ziekenhuis was niet nodig.

Foto’s: Jelle Corstens

Over de Auteur

Hallo, Ik ben Rob de Jong, fotograaf en redactielid van 112HM.nl. Sinds 2009 ben ik actief voor 112HM. Ik woon in Waddinxveen en ben met fotograferen dan ook actief in deze regio. Ik fotografeer met de Nikon D5100 + Tamron 18-270. Ik wens u een prettig verblijf op de website van 112HM en mocht u vragen of opmerkingen hebben, mail mij dan gerust!

Gerelateerde berichten

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten