Accu vat vlam in garage aan de Jan van Eycklaan in Hazerswoude

Hazerswoude-Dorp – Vanavond werden de hulpdiensten opgeroepen voor een woningbrand aan de Jan van Eyckstraat.

Ter plaatse was in de garage een lithium-ion batterij in brand gevlogen tijdens het laden. De brand werd ontdekt nadat de stroom was uitgevallen. Toen de bewoner van de woning de garage opende, ontplofte de accu. Door snel een geslaagde bluspoging te doen is de brand beperkt gebleven tot de garage. De brandweer heeft de laatste smeulende delen geblust en de woning geventileerd, aangezien de brand gepaard ging met veel rook. De bewoner is nagekeken in een ambulance in verband met rookinhalatie.

Foto’s: Jasper van Reenen

Over de Auteur

Hallo, Ik ben Jasper van Reenen, fotograaf en redactielid van 112HM.nl. Ik fotografeer sinds 2010 met veel plezier voor 112HM. Ik doe dit in de regio Alphen aan den Rijn. Ik fotografeer met de Nikon D5200 + Tamron 18-270.Hierbij kan ik ook nog wel eens uitwijken naar verder gelegen regio's. Iets van mij weten of heeft u mij nodig? Mail me gerust!

Gerelateerde berichten

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten