Persoon ademt rook in bij woningbrand in Gouda

GOUDA – Op woensdagmiddag is er brand uitgebroken in een woning aan de Gedenklaan in Gouda. Hierbij zou een bewoner rook hebben ingeademd.

Het slachtoffer is nagekeken door de toegesnelde ambulancedienst. Het is onbekend of vervoer naar het ziekenhuis noodzakelijk was. De poezen konden (wel) op tijd in veiligheid worden gebracht.

De brand, die aanvankelijk werd gemeld op de Johannes Postlaan, woedde op de derde verdieping van een flatgebouw, was snel onder controle. Omringende woningen werden na het blussen gecontroleerd op eventueel koolmonoxide. De bewuste woning is geventileerd, waarna deze vrij gegeven kon worden.

Foto’s: Jippe Groenendijk

Over de Auteur

Hallo! Dit is het account van de algemene beheerder. Omdat er meerdere mensen gebruik kunnen maken van dit account is er geen persoonlijk verhaal.

Gerelateerde berichten

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten